Портал підтримки

语言

Українська

  • English

  • Українська

  • English

  • Українська


Портал підтримки

语言

Українська

  • English

  • Українська

  • English

  • Українська

Наші проекти

Illustration

Будівництво міських та регіональних DWDM-мереж 

Замовник: Київстар
Загальні характеристики проекту:
Проект реалізовано на базі мультисервісної транспортної платформи Cisco ONS 15454 MSTP, що забезпечило можливість побудови 16 регіональних DWDM-мереж та внутрішньоміських мереж у великих містах України, розширило географію надання послуги широкосмугового доступу до мережі Інтернет ("Домашній Інтернет") шляхом організації високошвидкісних каналів рівня 10 Гбіт/с і 40 Гбіт/с, в інтересах кожного населеного пункту.

Опис проекту:
Національний оператор компанія "Київстар" обрала компанію Priocom як основного партнера по побудові регіональних і міських DWDM-мереж. Даний проект значно розширить географію надання послуги широкосмугового доступу до мережі Інтернет ("Домашній Інтернет") шляхом організації високошвидкісних каналів в інтересах кожного населеного пункту.
Компанія Priocom спільно з виробником устаткування компанією Cisco Systems запропонувала максимально гнучке і функціональне рішення на базі платформи ONS 15454 MSTP.
Технічне рішення повністю побудоване на основі перенастроюваних оптичних мультиплексорів введення/виводу (ROADM - Reconfigurable Optical Add-Drop Multiplexer), побудованих за технологією cелективної комутації за довжинами хвиль (WSS - Wavelength Selective Switch), і передбачає побудову оптичних каналів рівня 10 Гбіт/с і 40 Гбіт/с.
Враховуючи багаторічний досвід побудови оптичних мереж на базі платформи ONS 15454 MSTP, фахівці Priocom в максимально стислі терміни забезпечили побудову регіональних DWDM-мереж і внутрішньо міських мереж в великих містах України.
Реалізація проекту здійснювалась поетапно протягом 3 років - при виникненні необхідності в організації каналів у відповідних регіонах.

Illustration

Телекомунікаційне забезпечення Євро-2012 (Euro 2012) 

Замовник: ПАТ «Укртелеком»
Завдання проекту:● Створення високошвидкісних незжатих каналів передачі відеосигналу HD-якості від стадіонів у Києві, Львові, Харкові та Донецьку до міжнародного центру трансляції International Broadcast Center (IBC) в Польщі.● Забезпечення можливості для передачі незжатих аудіосигналів від коментаторських кабін на стадіонах України до (IBC) в Польщі.● Побудування корпоративної мережі між стадіонами України і IBC, а також забезпечення доступу до Інтернету на стадіонах, в тому числі і бездротового.● Організація міжнародного та міжміського телефонного зв’язку на усіх стадіонах.
Загальні характеристики проекту:● створено магістральну мережу згідно з вимогами UEFA (загальна ємність > 650 Gb, 100% резервування, доступність транспортних сервісів - 99,999, коефіцієнт помилок не більше за 1*Е-15).● проект здійснено за 4 місяці (від ініціалізації до завершення випробувань) у тісній взаємодії з європейським телеком-оператором - TPSA (Orange) на етапах розробки, впровадження та підтримки.● створено унікальну систему підтримки мережі 24/7 (стадіони, міжнародні переходи, центри керування).
Основні показники:● 400G- смугa пропускання каналів Україна- Польща● 8 STM16 канали з України до Польщі● 7 портів доступу для захищених інтернет- сервісів

Illustration

Впровадження комплексу OSS для автоматизації керування послугами широкосмугового доступу

Замовник: «2Day Telecom» (зараз Beeline Казахстан)(починаючи з 2013 року до поточного часу)
Загальні характеристики проектуКомплекс OSS забезпечує наступні функції:● збір інформації з мережних елементів;● прив'язка абонентів до портів комутаторів доступу;● автоматизація блокувань абонентів FTTB;● зміна налаштувань мережевого обладнання
Опис проекту:Рішення компанії автоматизує процеси надання послуг широкосмугового доступу абонентам «2Day Telecom» і забезпечує збір, облік та актуалізацію даних про мережеве обладнання. Рішення також дозволяє керувати і виконувати в автоматичному режимі завдання по конфігурації, налаштуванню та контролю параметрів елементів мережі.У складі OSS рішення реалізовано веб-портал, який дозволяє операторам Сall-центру контролювати стан обладнання і технічні параметри послуг абонентів у режимі реального часу. Наявність цієї інформації в момент дзвінка значно підвищує оперативність обробки звернень.У рамках проекту команда Priocom виконала інтеграцію рішення з існуючими системами компанії «2Day Telecom» - CRM, білінгової системою і системою обліку мережевих ресурсів.Автоматизація процесів обслуговування мережевого обладнання та абонентської підтримки дозволить підвищити якість надаваних послуг, знизити вплив людського фактору і реальні витрати на підтримку та розвиток мережіСистема спрямована на те, щоб звести до мінімуму прості і рутинні операції співробітників «2Day Telecom» і підвищити якість і надійність послуг широкосмугового доступу в інтернет.

Illustration

Будівництво зонових DWDM мереж

Замовник: ПАТ Укртелеком

Перший Етап - побудова зонових мереж DWDM ВАТ "Укртелеком"
Другий Етап – побудова вузлів агрегації ПАКЕТНОГО ТРАФІКУ ВАТ «УКРТЕЛЕКОМ»,

Загальні характеристики проекту
Перший Етап:
● планування масштабних робіт в 24 областях України;● проведення робіт на поняд 100 мультиплексорах DWDM Cisco ONS15454;● модернізація системи управління Cisco Transport Manager.
Другий Етап:● побудова 75 вузлів агрегації в 12 областях України на базі облданнання Huawei Quidway S9312;● побудова 79 вузлів агрегації в 12 областях України на базі обладнання ZTE ZXR10 2936;● розробка ієрархічної моделі надання телекомунікаціних сервісів із забезпеченням високої надійності, QoS та безпеки.

Опис проекту:
Компанії Priocom та "Укртелеком" повідомили про успішне завершення проекту з побудови зонових DWDM-мереж. У результаті реалізації проекту були створені дев'ять зонових мереж ПАТ "Укртелеком" у дванадцяти регіонах України: АР Крим, Дніпропетровська, Донецька, Запорізька, Луганська, Київська, Львівська, Волинська, Одеська, Миколаївська, Івано-Франківська та Закарпатська області.
Технічними фахівцями Priocom було розроблено та реалізовано комплексне рішення з побудови мережі. Мережа побудована на основі технології оптичного мультиплексування з поділом по довжинах хвиль (DWDM) з реалізацією оптичних каналів на швидкості 10 Гбіт/с від обласних центрів зазначених регіонів до відповідних районних центрів в інтересах пакетної мережі.
Priocom спільно з виробником устаткування компанією Cisco Systems запропонувала максимально гнучке і функціональне рішення на базі платформи ONS 15454.
Вперше на мережі оператора були застосовані нові SMR плати (Single Module Roadm): SMR-1, SMR-2 спільно з політикою ліцензування Pay-As-You-Grow, що дозволяє більш ефективно нарощувати пропускну здатність мережі.
Тривалість реалізації проекту склала три місяці.

Illustration

Побудова телекомунікаційної мережі 

Замовник: ДП «Українські спеціальні системи» 
Загальні характеристики проекту: ● створено телекомунікаційну мережу, призначену для обміну/передавання різного роду інформації;● Мережу побудовано за ієрархічною структурою, яка складається з двох сегментів – SDH та IP/MPLS транспорту;● Сегмент IP/MPLS орієнтовно складається з мережевих пристроїв (виробник - Cisco Systems, Inc.);● Побудовано майже 600 вузлів різного типу. 
Опис проекту:
У рамках проекту з побудови телекомунікаційної системи спеціального призначення інтегратор в максимально стислі терміни - три місяці - виконав поставку обладнання, його монтаж і запуск. Побудована мережа спеціального призначення об'єднала всі регіональні та районні центри України в одну мережеву інфраструктуру.

Illustration

Впровадження BMC ITSM Системи (Remedy)

Замовник: ПАТ Укртелеком
Компанія Priocom успішно завершила впровадження системи BMC Remedy ITSM Suite в компанії "Укртелеком" - національного телекомунікаційного оператора України.
В рамках першого етапу комплексного проекту командою спеціалістів Priocom було розроблено і впроваджено регламенти процесів Управління інцидентами, Управління завданнями, Управління рівнем сервісу, Управління проблемами, Управління конфігураціями. За основу розроблених процесів були прийняті методології ITIL і eTOM.
На підставі розроблених регламентів впроваджена система автоматизації BMC Remedy ITSM Suite, проведена конфігурація і налаштування продукту відповідно до вимог "Укртелеком". Реалізована двостороння інтеграція з CRM-системою, що дозволяє фахівцям контакт-центру передавати звернення абонентів "Укртелеком" в технічну дирекцію і відстежувати статус їх виконання. Крім того, реалізована інтеграція з системою моніторингу мережі, завдяки чому технічні фахівці можуть почати вирішувати інцидент ще до того, як це виявить абонент.
На даний момент система працює у всіх філіях компанії "Укртелеком" , кількість технічних фахівців в яких становить понад 3000 осіб. Централізація управління усунення інцидентів дозволила вибудувати єдину схему взаємодії внутрішніх підрозділів, отримати достовірну інформацію про стан наданих сервісів та виконання внутрішніх і зовнішніх домовленостей про якість надаваних послуг.
Вбудована система звітності системи BMC Remedy ITSM Suite з попередньо налаштованими звітами дозволяє оперативно відслідковувати ключові показники ефективності побудованих процесів. Показники розраховуються за одними правилами для всієї компанії і забезпечують своєчасну і повну інформацію для аналізу результатів роботи підрозділів.
На наступних етапах проекту планується інтеграція з OSS-системами, порталом самообслуговування, а також розробка спеціалізованої звітності.
"Впровадження системи ITSM дозволила автоматизувати управління процесами і ресурсами служби технічної підтримки абонентів, що підвищило якість надання сервісів і ефективність роботи компанії "Укртелеком" в цілому. Необхідно відзначити високий ступінь зацікавленості керівництва компанії "Укртелеком" у забезпеченні якості обслуговування і в підвищенні лояльності абонентів. Для досягнення цієї мети впроваджуються сучасні процесні підходи на базі інформаційних систем від провідних виробників. Завдяки готовності компанії "Укртелеком" до інновацій та експертизі Priocom в ITSM успішно здійснені, як трансформація процесів, так і впровадження системи.

Illustration

Модернізація магістральної DWDM-мережі

Замовник: ПАТ Укртелеком
Завдання проекту● Модернізація існуючої оптичної інфраструктури магістральної мережі ПАТ «Укртелеком», побудованої на основі технології оптичного мультиплексування з поділом по довжинах хвиль (DWDM) з метою реалізації нової моделі трафіку в інтересах IP / MPLS-мережі.● Розширення пропускної спроможності магістральних каналів на внутрішніх напрямках - від кожного обласного центру до центральних вузлів в м.Києві та м. Дніпропетровську.● Розширення пропускної здатності оптичних каналів на зовнішніх напрямах - міжнародні переходи з Польщею, Угорщиною та Словаччиною.● Модернізація існуючих програмно-апаратних комплексів системи управління.

Опис проекту
Фахівці компанії PrioCom спільно з компаніями-виробниками обладнання (Cisco Systems і ECI Telecom) розробили технічні рішення з модернізації та розширення магістральної оптичної мережі, які дозволили національному оператору суттєво знизити витрати на реалізацію проекту - в ході його виконання було максимально задіяно існуюче обладнання, а перелік нового обладнання зведений до мінімуму.
Реконфигурация DWDM-мережі компанії «Укртелеком» була виконані на базі платформи ONS 15454 MSTP виробництва компанії Cysco Systems і лінійки XDM виробництва компанії ECI Telecom - основу проектного рішення становлять перенастроювати оптичні мультиплексори введення / виводу (ROADM - Reconfigurable Optical Add-Drop Multiplexer), побудовані з використанням технології селективної комутації за довжинами хвиль (WSS - Wavelength Selective Switch). За рахунок застосування нових транспондерних плат і лінійних модулів при організації оптичних каналів рівня 10 Гбіт / с вдалося істотно поліпшити оптичні показники - це, у свою чергу, дозволило звести до мінімуму кількість регенерацій оптичних сигналів на мережі відповідно до нової матрицею трафіку IP/MPLS- мережі.
Результат
В результаті виконання проекту здійснено модернізацію існуючої оптичної інфраструктури магістральної DWDM-мережі оператора, створені всі необхідні умови для організації нової моделі трафіку в інтересах IP / MPLS-мережі, а також збільшена пропускна здатність магістральних каналів на внутрішніх і зовнішніх напрямах (міжнародні переходи з Польщею, Угорщиною та Словаччиною).
По завершенню проекту пропускна здатність магістральних оптичних каналів від кожного обласного центру до центральних вузлів у м. Києві та м. Дніпропетровську збільшилася в кілька разів і склала від 20 до 40 Гбіт / с, що дозволило операторові з 22 липня 2011 розширити географію популярних тарифних планів на послугу доступу до мережі Інтернет - «ОГО! Легкий», «ОГО! Стандарт», «ОГО! Ультра.
Було також досягнуто збільшення пропускної здатності зарубіжних каналів - тепер сумарна пропускна спроможність каналів з Польщею, Угорщиною та Словаччиною становить 220 Гбіт / с. З мінімальними витратами і в максимально стислі терміни фахівці Priocom виробили модернізацію програмно-апаратних комплексів існуючих систем управління до самих останніх версій. Всі роботи з удосконалення та розширення магістральної DWDM-мережі Укртелеком успішно завершені. 

Illustration

Впровадження та модернізація OSS/BSS-систем 

Замовник: ПАТ Укртелеком
Опис проекту:● розроблено та впроваджено наступні системи: систему управління IP-послугами, систему активації сервісів на мережі (Service Activation), систему автентифікації, авторизації та обліку послуг доступу до мережі Інтернет (Service Execution), сайт самообслуговування споживачів, сайт агентів продажу послуг, систему прийому та обробки звернень споживачів (CRM), систему управління бізнес-процесами замовлення послуг В2В (BPM)● впроваджено наступні системи: систему управління та моніторингу відмовами на мережі (Netcool), систему управління проблемними листами (BMC Remedy), систему управління термінальним обладнанням (Cisco BAC)
Завдяки впровадженню вищевказаних систем:● виконано автоматизацію бізнес-процесів замовлення, підключення, ведення та обліку IP-послуг абонентів Замовника● реалізовано автоматичне управління обладнанням на мережі Замовника для надання відповідних сервісів абонентам● автоматизовано процес управління аваріями на мережі Замовника● автоматизовано процес підтримки споживачів згідно зі стандартами ITIL● запроваджено облік ресурсів мережі, актуалізація ресурсів для активного обладнання
Основні показники:Система управління IP-послугами● Обслуговує 12 мільйонів споживачів● 12 тисяч операторів системи● 630 центрів обслуговування споживачів● 2,6 мільйона сесій користувачів на день● 10,3 мільйона запитів авторизації на день
Service Activation System● 2 300 мережевих пристроїв під керуванням● 605 000 пристроїв клієнтів під керуванням● 3 500 автоматизованих завдань на день
Service CRM● 1,6 мільйона зареєстрованих користувачів порталу самообслуговування● 15 тисяч звернень на добу