Портал підтримки

语言

Українська

  • English

  • Українська

  • English

  • Українська


Портал підтримки

语言

Українська

  • English

  • Українська

  • English

  • Українська

Priocom FFM

Управління мобільними працівниками та виїзними бригадами.

Illustration

Функції

Контролюйте у реальному часі виконання робіт своїми мобільними працівниками. Це можуть бути виїзні бригади, підрядні організації або просто працівники в «полях». Рішення дозволяє автоматизувати будь-які завдання для мобільних співробітників: планові роботи, аварійні роботи, виконання заявок.

Illustration

Планування робіт

Враховуйте планові терміни виконання робіт, локації та завантаження бригад.
Розподіляйте роботи між бригадами з урахуванням типу робіт, кваліфікації бригади, зони обслуговування, відстані між локаціями.

Заявки

Використовуйте електронні заявки як інструмент планування робіт.
Це можуть бути будь-які завдання для мобільних працівників: планові роботи, аварійні роботи, виконання замовлень клієнтів.
Заявки розподіляються між відповідальними з урахуванням типу, локації, кваліфікації, обладнання, завантаженості мобільних працівників.
У заявці журналуються роботи, застосоване рішення, працівники, витрачені матеріали та час. Є можливість робити фотофіксацію до та після виконаних робіт.

Illustration
Illustration

Заявки

Використовуйте електронні заявки як інструмент планування робіт.
Це можуть бути будь-які завдання для мобільних працівників: планові роботи, аварійні роботи, виконання замовлень клієнтів.
Заявки розподіляються між відповідальними з урахуванням типу, локації, кваліфікації, обладнання, завантаженості мобільних працівників.
У заявці журналуються роботи, застосоване рішення, працівники, витрачені матеріали та час. Є можливість робити фотофіксацію до та після виконаних робіт.

Illustration

Локації

Введіть інформацію про об'єкти, що обслуговуються. Це можуть бути будинки, будівлі, приміщення, земельні ділянки – будь-які об'єкти на карті.Використовуйте додаткові поля для ведення всіх потрібних для обслуговування параметрів.Заявки будуть пов'язані з локаціями для визначення маршрутів бригад для обслуговування.

Облік ресурсів

Надайте системі знання про ресурси організації. Рішення допомагає організувати облік працівників, бригад, будівель, контактів, які задіяні у процесах сервісного обслуговування; вести облік кваліфікації, доступності та зайнятості працівників.Використовуючи ці знання, GPS Tracking та закладені алгоритми, система вибере оптимальну мобільну бригаду, розрахує оптимальний маршрут руху та зробить прогноз часу для вирішення заявки. В результаті ви зможете отримати розрахунок вартості обслуговування кожного об'єкта.Оптимізуйте пробіг транспорту та використання людських ресурсів та скоротіть час на виконання заявок.

Illustration
Illustration

Облік ресурсів

Надайте системі знання про ресурси організації. Рішення допомагає організувати облік працівників, бригад, будівель, контактів, які задіяні у процесах сервісного обслуговування; вести облік кваліфікації, доступності та зайнятості працівників.
Використовуючи ці знання, GPS Tracking та закладені алгоритми, система вибере оптимальну мобільну бригаду, розрахує оптимальний маршрут руху та зробить прогноз часу для вирішення заявки. В результаті ви зможете отримати розрахунок вартості обслуговування кожного об'єкта.
Оптимізуйте пробіг транспорту та використання людських ресурсів та скоротіть час на виконання заявок.

Illustration

Мобільний застосунок

Мобільний застосунок надає всю необхідну інформацію для мобільних бригад та необхідні функції для отримання заявки та звітування про виконання.
Програма використовує інтеграцію з Google Maps та GPS Tracking для визначення оптимального маршруту з урахуванням контрольних точок.

Illustration

Звіти та дашборди

Використовуючи аналітичні функції, які дозволяють зрозуміти реальний стан справ, підтримка залишатиметься гнучкою, якісною та своєчасною.
Аналітика за базами ваших систем дозволить оптимізувати процеси для досягнення найкращого результату.
Знайте все, що відбувається у службі підтримки в будь-який час, у будь-якому місці, з будь-якого пристрою.

Звіти та дашборди

Використовуючи аналітичні функції, які дозволяють зрозуміти реальний стан справ, підтримка залишатиметься гнучкою, якісною та своєчасною.
Аналітика за базами ваших систем дозволить оптимізувати процеси для досягнення найкращого результату.
Знайте все, що відбувається у службі підтримки в будь-який час, у будь-якому місці, з будь-якого пристрою.

Illustration

Ключові характеристики

Продуктивність

● 5 тисяч зареєстрованих заявок на добу● 1000 користувачів системи

Надійність

Відмовостійкість на рівнях:● мережі передачі даних● обчислювальної платформи● кластеризації сервісів● географічно віддалених майданчиків

Безпека

● Розмежування прав доступу для користувачів, груп, підрозділів, організацій● Використання технології єдиного входу до системи (Single Sign-On)● Журналування всіх дій користувачів

Конструктор системи

● Створення та редагування форм та атрибутів заявок, ресурсів, локацій● Налаштування робочих процесів

Варіанти розгортання

Система може бути надана як SaaS – хмарна версія, або на серверах замовника

Artboard 8

Інтеграції

REST API для інтеграції із зовнішніми системами

Залишились питання?

Заповніть форму та наші фахівці звʼяжуться з вами у зручний для вас час!

Дякуємо!

Ми звʼяжемось з вами ближчим часом.

Can't send form.

Please try again later.