Портал підтримки

语言

Українська

  • English

  • Українська

  • English

  • Українська


Портал підтримки

语言

Українська

  • English

  • Українська

  • English

  • Українська

Priocom Self Care Portal

Надайте вибір своїм клієнтам, дозволивши їм вирішувати свої питання самостійно.

Illustration
Illustration

Функції

Каталог послуг

Каталог послуг на порталі самообслуговування допомагає клієнтам знайти необхідну інформацію про послуги та одразу замовити те що потрібно. Підтримуються різні набори послуг для окремих категорій клієнтів.

База знань

Тут клієнти можуть знайти відповіді насвої питання, що пов'язані з використанням продуктів та послуг. База знань може містити докладні інструкції, рекомендації та поради, які допоможуть клієнтам швидко вирішити свої задачі.

Запити

Клієнти можуть створювати запити на порталі, описуючи свою проблему або питання. Після цього система автоматично надсилає запит на відповідний відділ або фахівця, який вирішуватиме проблему. Клієнт отримає відповідь щодо рішення запиту у особистому кабінеті.

Коментарі

У випадку, якщо вирішення запиту вимагає додаткових дій або інформації з боку клієнта, існує можливіть додати до запиту відповідний коментар, після отримання відповіді на який, запит буде прийнятий в роботу та вирішений. Це може бути коротке повідомлення або детальна інструкція.

Зручна реєстрація

Існують 4 варіанти реєстрації клієнта у особистому кабінеті: самостійна реєстрація, самостійна реєстрація з подальшим підтвердженням, створення адміністратором, використання існуючої бази логінов та паролей клієнтів.

Підтримка різних мов

Клієнт може обрати зручну йому мову інтерфейсу та спілкування.

Залишились питання?

Заповніть форму та наші фахівці звʼяжуться з вами у зручний для вас час!

Дякуємо!

Ми звʼяжемось з вами ближчим часом.

Can't send form.

Please try again later.